Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

ΦΤΙΑΞΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ MONITORS

ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΣ MONITORS

  Εδώ και καιρό με ρωτάνε για ηχεία και συγκεκριμένα πολλοί φίλοι μου αφού είδαν τα μόνιτορ που έφτιαξα για το δικό μου στούντιο. Παλιότερα είχα ενα σύστημα 5.1 το οποίο κάλυπτε αρκετά καλά τις ανάγκες μου, αλλά οι απαιτήσεις για κάτι καλύτερο δεν σταμάτησαν ποτέ. 
  Τα μόνιτορ είναι η ιδανικότερη λύση γιατί ο τελικός ήχος έχει τα ακριβή στοιχεία που δίνω εγώ στο κομμάτι μου και πιστέψτε με διαφέρει αρκετά με τον ήχο στα 5.1, ακομα και στην καλύτερη μάρκα.
Τί έκανα λοιπόν ;
  Είμαι απο τους τυχερούς που είχα ηχεία απο παλιότερο ηχοσύστημα και ήταν αρκετά χαμηλά σε απόδοση και σε τεχνολογία. Αμέσως καρφώθηκε στο μυαλό μου η ιδέα να τα αναβαθμήσω.
  Έτσι και έγινε και έχω τώρα ένα ζεύγος απο 600W τριών δρόμων.

Πως να το κάνεις και εσύ:
  1. Χρειάζεσαι το κουτί που θα φιλοξενήσει τα ηχεία σου.Εάν έχεις απο παλιό ηχοσύστημα έχει καλώς.Απλά ξεβιδώνεις τα παλιά και τα βγάζεις εκτός.Αλλιώς μπορείς να φτιάξεις μόνος σου τα κουτιά επιλέγοντας τα υλικά της αρεσκείας σου.
  2. Αγορά ηχείων.Προσοχή τι θα αγοράσετε και πόσα Ohm αντίσταση καθώς και ευαισθησία, χαρακτηριστικά τα οποία όσοι δεν γνωρίζετε καλά είναι να ρωτήσετε για τον λόγο ότι έχει πολλή μεγάλη σημασία για την τελική ποιότητα και ανάλογα με τον ενισχυτή σας εάν πάτε σε μεγαλύτερη λύση.
  3. Τοποθέτηση.Στην περίπτωση που έχεις παλία κουτιά το μόνο που χρειάζετε είναι να κόψεις ανάλογα την πρόσοψη εάν χρειάζετε για να μπορέσει να φιλοξενήσει τα καινούργια σου ηχεία.
    Φυσικά πάντα μέσα στο κουτί πρέπει να υπάρχει ηχομονωτικό υλικό(υαλοβάμβακας).
    Στην δεύτερη περίπτωση αφού το σχεδιάζεις μόνος και υπάρχουν πολλα sites με βοήθεια κανονίζεις απο πρίν να κόψεις το σχέδιο.
  4. Δεν θα μιλήσω καθόλου για crossover και τι είναι για τον μοναδικό λόγο ότι προτείνω ηχεία 3 έως 5 δρόμων σε ένα ηχείο(όπως τα ηχεία αυτοκινήτου) και όχι ξεχωριστά. Είναι διαφορετική η μελέτη κατασκευής για μεγαλύτερα και ξέχωρα ηχεία.

    Tο τελικό αποτέλεσμα θα είναι κάπως έτσι:

Μια καλή πρόταση για αγορά ηχείων σε καλή τιμή είναι αυτή

εδώ στα 38,90€

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου